вівторок, 24 березня 2015 р.

Модуль 4.Рефлексія


 Як мені спланувати формуюче оцінювання, що виявляє навчальні потреби учнів?
Використовувати схеми (знаю-хочу-дізнався), діаграми, ключьові запитання, обговорення відповідей на ці запитання разом з класом.
Учні набагато краще розуміють концепції, якщо використовують різні типи діаграм

Оцінювання повинно бути сплановано так, щоб:
·         Використовувати різноманітні стратегії та засоби оцінювання (робота в парах)
·         Вести оцінювання у продовж всього навчального циклу
·         Надавати можливість кількісно оцінювати важливі навчальні цілі для теми
·         Залучати учнів до процесу оцінювання

Вправа по створенню презентації про свій проект для демонстрації її своїм учням нічого нового мені не принесла, окрім самого змісту презентаціі. Основні запитання теми які прозвучать при демонстрації прзентації учням, дадуть змогу визначити навчальні потреби учнів та скорегувати напрямки досягнення поставлених цілей.

Немає коментарів:

Дописати коментар